نظرات به وب سایت، برای افزایش سئو

نظرات به وب سایت، برای افزایش سئو

  • مدیر سایت

بهترین روش ها برای افزودن نظرات به وب سایت شما برای افزایش سئو

اولین وب‌سایت تاریخ در آگوست سال 1991 راه‌اندازی شد. طبق آمار Statista ، به سرعت به سال 2021 می‌رسد و اکنون بیش از 1.8 میلیارد وب‌سایت در اینترنت وجود دارد . با وجود وب‌سایت‌های بسیار زیاد، نمی‌توان به اندازه کافی گفت که بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) چقدر برای وب‌سایت شما اهمیت دارد.

سئو برای تقویت صفحات وب، صفحات فرود و سایر محتوای منحصر به فرد شما استفاده می شود که به جذب بازدیدکنندگان به وب سایت شما کمک می کند. سئو به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا محتوای وب سایت شما را فهرست کنند و به کاربران کمک می کند تا سایت شما را از طریق کلمات کلیدی و عبارات مرتبط پیدا کنند.

اما آیا می دانستید که سئو می تواند برای محتوایی که خودتان ایجاد نکرده اید استفاده شود؟ 

بررسی وب سایت: محتوای رایگان SEO که ممکن است از دست داده باشید
صرف نظر از صنعت شما، شما نوعی خدمات یا محصول را به مشتریان خود ارائه می دهید که زندگی آنها را آسان تر و لذت بخش تر می کند.

هنگامی که مشتری از محصول یا خدمات شما راضی است، ممکن است احساس کند که مجبور است نظر مثبتی ارائه دهد. تحقیقات نشان داده است که 92.4 درصد از مصرف کنندگان از بررسی های آنلاین برای هدایت اکثر خریدهای روزمره خود استفاده می کنند. این به این معنی است که قرار دادن نظرات در سایت شما می تواند بازدیدکنندگان شما را در حالی که هنوز در سایت شما هستند وادار به تبدیل کردن کند.

نظرات مشتریان نه تنها به شما نشان می دهد که مشتریان شما از پیشنهادات شما راضی هستند، بلکه محتوای منحصر به فرد تری را برای وب سایت شما ارائه می دهند.

چگونه بررسی وب سایت به سئو کمک می کند؟
اکنون ممکن است بپرسید که بررسی وب سایت چگونه به سئو کمک می کند. 

محتوای منحصربه‌فرد اضافی که توسط بررسی‌های وب‌سایت ارائه می‌شود به موتورهای جستجو (عمدتاً گوگل) اجازه می‌دهد تا وب‌سایت شما را فهرست‌بندی و ردیابی کنند، درست مانند محتوایی که شما یا یک شرکت سئوی محلی برای وب‌سایتتان ایجاد می‌کنید.

در نتیجه، این بررسی‌ها مجموعه جدیدی از کلمات کلیدی متنوع را به وب‌سایت شما می‌آورد تا رتبه کلی شما را در گوگل افزایش دهد.

در زیر، دو دلیل اصلی دیگر را بررسی می‌کنیم که چرا بررسی‌های وب‌سایت برای سئوی وب‌سایت شما مفید هستند و چه تأثیری می‌توانند بر بازدیدکنندگان سایت داشته باشند.

حفظ مشتریان بالقوه در سایت شما
وقتی نوبت به جستجوی خدمات و محصولات می‌رسد، بیشتر مردم مستقیماً به گوگل سر می‌زنند. از آنجا به تعدادی گزینه در نتایج جستجو هدایت می شوند. و به محض اینکه با کسب و کار شما برخورد کنند، احتمالاً به دنبال بررسی ها و توصیفات خواهند بود.

با داشتن نظراتی که از قبل در وب سایت خود دارید، به مشتریان احتمالی خود دلیل بیشتری برای ماندن و جستجو در اطراف خود می دهید. بسته به تعداد و طول بررسی ها، مشتریان بالقوه احتمالاً 5 تا 10 دقیقه اضافی را در وب سایت شما صرف می کنند و نظرات را مطالعه می کنند.

اثبات اجتماعی باعث ایجاد اعتماد می شود
اکثر مردم برای جستجوی خدمات و محصولات محلی به بررسی نظرات می پردازند. یافتن اثبات اجتماعی به صورت آنلاین ساده‌تر از همیشه است، از مکان‌هایی مانند نمایه کسب‌وکار Google گرفته تا فید رسانه‌های اجتماعی خود افراد، جایی که می‌توانند ببینند دوستان و خانواده‌شان کجا به دنبال خدمات یا محصولات مشابه هستند.

با توجه به اینکه تعاملات بررسی 50 درصد افزایش یافته است، به نفع شما به عنوان یک صاحب کسب و کار است که نظرات مشتریان را ایجاد کرده و مستقیماً در وب سایت خود از آنها استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که چگونه داشتن نظرات در سایت شما می تواند به ماندن مشتریان بالقوه برای مدت طولانی تری در سایت کمک کند؟ این گواهی اجتماعی داخلی به ایجاد اعتماد کمک می کند و بازدیدکنندگان را به اندازه کافی در وب سایت شما نگه می دارد تا بتوانند بدون اینکه حواسشان به اطلاعات دیگر پرت شود تصمیم بگیرند.

چگونه نظرات مشتریان را به وب سایت خود اضافه کنم؟
افزودن نظرات مشتریان به وب سایت شما می تواند به روش های مختلفی انجام شود. می‌توانید از یک برنامه خارجی، مانند یک ویجت برای نمایش نظرات در سایت خود یا ابزارهای داخلی Google استفاده کنید. 

افزودن نظرات به وب سایت کاری است که خودتان می توانید انجام دهید. اما اجازه دادن به متخصصان برای انجام این کار، حدس و گمان را از فرآیند خارج می کند و پروژه را از ابتدا تا انتها ساده می کند.

بنابراین، وقتی نوبت به نحوه جاسازی نظرات گوگل در یک وب سایت می رسد، می توانید انتخاب کنید و انتخاب کنید که کدام روش با اولویت های شما مطابقت دارد.

ویجت ها و پلاگین ها
ویجت ها و پلاگین های مختلفی در وردپرس (WP) موجود است که امروزه به اکثر کسب و کارها قدرت می دهد. اینها به شما این امکان را می دهد که به راحتی نظرات مشتریان را مستقیماً به وب سایت خود وارد کنید.

برخی از افزونه ها عبارتند از:

  • بررسی های تجاری WP
  • نظرات مشتریان WP
  • بررسی ستاره های دریایی
  • بررسی های سایت
  • نظرات مشتریان برای WooCommerce
  • ویجت برای Google Reviews

ویجت برای Google Reviews دستورالعمل‌های نصب گام به گام را ارائه می‌کند و تعدادی ویژگی را در نسخه رایگان ارائه می‌دهد، از جمله گزینه گنجاندن دکمه «نوشتن نظر» در وب‌سایت شما.

این ویجت ها و افزونه ها به شما امکان می دهند نظرات را در وب سایت خود جاسازی کنید و اغلب شامل انواع ویژگی های مفید دیگر می شوند. می‌توانید جزئیات مختلف هر یک از ویجت‌ها و افزونه‌ها را بررسی کنید تا مشخص کنید کدام یک دارای ویژگی‌هایی است که بیشتر به دنبال آن هستید.

افزایش سئو

رابط برنامه نویسی برنامه گوگل
رابط برنامه نویسی برنامه (API) یک ویژگی است که می توانید با فعال کردن Google Business Profile (که قبلاً Google My Business نامیده می شد) از آن استفاده کنید. این API باید از طریق حساب Google شما فعال شود. 

پس از فعال شدن، می‌توانید مراحل اینجا را دنبال کنید تا همه نظرات Google یا یک بررسی را در یک مکان خاص از وب‌سایت خود نمایش دهید. 

این API همچنین به شما امکان می دهد به نظرات پاسخ دهید و حتی پاسخ ها را حذف کنید.

کجا باید نظرات گوگل خود را نمایش دهم؟
اکنون که می‌دانید چگونه نظرات گوگل را در یک وب‌سایت جاسازی کنید و چگونه سئوی بررسی وب‌سایت می‌تواند بر سایت شما تأثیر بگذارد ، بیایید ببینیم که کجا باید نظرات را به وب‌سایت خود اضافه کنید.

بررسی های وب سایت، همانطور که در مورد آن بحث کردیم، به ایجاد اعتماد بین شما و بازدیدکنندگان وب سایت شما کمک می کند. استفاده از آنها در مکان‌های مختلف مانند صفحات محصول می‌تواند گامی اضافی در استفاده از SEO ارائه شده توسط آنها و جذب بازدیدکنندگان سایت شما باشد.

به چند ایده برای جاسازی نظرات گوگل در وب سایت خود نیاز دارید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد:

  • یک صفحه "مشاهده همه نظرات" ایجاد کنید. این یک صفحه اختصاصی برای همه نظرات شما خواهد بود و می تواند به عنوان یک صفحه فرود عالی برای بازدیدکنندگان وب سایت باشد.
  • نظرات مثبت را به بخشی از صفحه اصلی خود اضافه کنید. این به شما امکان می دهد نظراتی را که منعکس کننده تجربیات مشتریان از وب سایت شما و خدمات یا محصولاتی است که ارائه می دهید برجسته کنید.
  • یک یا دو نظر را به صفحه درباره ما اضافه کنید. می‌توانید با بررسی‌های مرتبطی که می‌تواند مشتریان بالقوه را در مورد آنچه ارائه می‌دهید به گفتگو بکشاند، به استحکام بیشتر داستان و تاریخ برند خود کمک کنید.
  • آنها را در صفحات مربوط به محصول قرار دهید. اگر یک بررسی محصول یا خدماتی را مشخص کرد، آن را در صفحه آن محصول قرار دهید. این به بازدیدکنندگان سایت دیدگاه دیگری را درباره محصول ارائه می دهد و به آنها کمک می کند تا تصمیم نهایی را بگیرند.

بررسی های گوگل برای سئو چقدر مهم است؟
بررسی های گوگل می تواند برای سئو بسیار مهم باشد! به گفته گوگل ، مدیریت و پاسخ به نظرات بر روی دید یک کسب و کار تأثیر می گذارد. گوگل نشان می‌دهد که تعداد مرور و امتیاز مرور هر دو در رتبه‌بندی جستجوی محلی لحاظ می‌شوند.

گوگل همچنین می گوید

نظرات بیشتر و رتبه بندی های مثبت می تواند رتبه محلی کسب و کار شما را بهبود بخشد. موقعیت شما در نتایج وب نیز یک عامل است، بنابراین بهترین شیوه های سئو اعمال می شود.

بنابراین بله، داشتن نظرات در وب سایت شما می تواند برای رتبه بندی کلی سئو شما بسیار مفید باشد.

مشتریان را تشویق کنید تا نظرات خود را ترک کنند

آخرین روشی که باید در نظر بگیرید این است که از مشتریان بخواهید نظرات خود را بنویسند. همانطور که در بالا بررسی کردیم، نحوه نگاه مشتریان به کسب و کار شما می تواند تفاوت ایجاد کند. و با درخواست فعالانه برای بررسی، با مشتری فعلی خود در تماس هستید و در عین حال مشتریان بیشتری را با تجربیات مثبت خود که ممکن است به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند جذب کنید.

تشویق مشتریان به ترک نظرات آنلاین از طریق روش هایی مانند:

  • پست الکترونیک
  • سایت اینترنتی
  • کانال های رسانه های اجتماعی 
  • رسیدها
  • متن های اس ام اس

بنابراین شما آن را دارید: اهمیت بررسی ها برای سئوی شما و اینکه چگونه می توانید آنها را در سایت خود ادغام کنید. امیدواریم این نکات به شروع استفاده از بررسی‌ها برای افزایش عملکرد رتبه‌بندی شما کمک کند. همچنین برای سئو و تولید محتوای سایت خود می توانید از تیم جگوار وب کمک بگیرید :)