سئو چیست و چرا مهم است؟

سئو چیست و چرا مهم است؟

  • مدیر سایت

احتمالاً صدها بار شنیده اید که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک ابزار بازاریابی دیجیتال حیاتی است. اما آیا واقعاً می دانید سئو چگونه کار می کند ؟ حتی اگر درک اولیه ای از آنچه مستلزم آن است داشته باشید، ممکن است هنوز درک کاملی از این فرآیند پیچیده و چندوجهی نداشته باشید.

سئو از عناصر متعددی تشکیل شده است، و دانستن اینکه آنها چیستند و چگونه کار می کنند، برای درک اینکه چرا سئو بسیار مهم است، کلیدی است. به طور خلاصه، سئو بسیار مهم است زیرا باعث می شود وب سایت شما بیشتر دیده شود و این به معنای ترافیک بیشتر و فرصت های بیشتر برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان است.

همچنین ابزار ارزشمندی برای آگاهی از برند، ایجاد روابط با مشتریان بالقوه، و قرار دادن خود به عنوان یک متخصص معتبر و قابل اعتماد در حوزه کاری شما است. بنابراین، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد سئو بدانید و چرا موفقیت در دنیای دیجیتال امروزی حیاتی است.

در حالی که شنیده اید که سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، یک ابزار مفید و ضروری بازاریابی دیجیتال است، ممکن است دقیقاً مطمئن نباشید که سئو در این روزگار چه چیزی را شامل می شود. این راهنما توضیح می‌دهد که سئو چیست، چرا اهمیت دارد و چگونه بهترین شیوه‌ها را پیاده‌سازی کنید تا برند شما بیش از هر زمان دیگری آنلاین قابل کشف باشد.

سئو چیست؟
سئو تمرین افزایش کمیت و کیفیت ترافیک وب سایت شما از طریق نتایج موتورهای جستجوی ارگانیک است. رتبه بالاتر زمانی که شخصی عبارتی را در صنعت شما جستجو می کند، دید آنلاین برند شما را افزایش می دهد. این به نوبه خود به شما فرصت های بیشتری برای تبدیل افراد بالقوه به مشتریان می دهد. اگر به درستی انجام شود، سئو می تواند به برند شما کمک کند تا به عنوان یک شرکت قابل اعتماد بالاتر از دیگران قرار گیرد و تجربه کاربر را با برند و وب سایت شما بهبود بخشد.

چرا سئو مهم است؟
مشاهده و رتبه بندی

هنگام جستجوی آنلاین یک سرویس یا محصول، کاربران به احتمال زیاد یکی از پنج پیشنهاد برتر را که موتور جستجو به آنها نشان می دهد انتخاب می کنند. سئو به شما کمک می کند تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشید و دید آنلاین بیشتری به دست آورید، و باعث می شود مشتریان بالقوه بیشتر روی سایت شما کلیک کنند و تبدیل شوند.

سئو کلاه سفید چیست؟
اصطلاح "سئو کلاه سفید" به تاکتیک های سئو اشاره دارد که مطابق با شرایط و ضوابط موتورهای جستجوی اصلی از جمله گوگل است.

سئو کلاه سفید برعکس سئو کلاه سیاه است. به طور کلی، سئو کلاه سفید به هر عملی اطلاق می شود که رتبه جستجوی شما را در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) بهبود می بخشد و در عین حال یکپارچگی وب سایت شما را حفظ می کند و در شرایط خدمات موتورهای جستجو قرار می گیرد. این تاکتیک ها در محدوده تعریف شده توسط گوگل باقی می مانند. نمونه هایی از سئو کلاه سفید عبارتند از:

  • ارائه محتوا و خدمات با کیفیت
  • زمان بارگذاری سریع سایت و سازگاری با موبایل
  • استفاده از متا تگ های توصیفی و غنی از کلمات کلیدی
  • آسان کردن سایت شما برای پیمایش

در مقابل، نمونه هایی از سئو کلاه سیاه شامل خرید لینک یا استفاده از تکنیک های پنهان کاری فریبنده است. هر تاکتیکی که برای مصرف کنندگان فریبنده یا مضر تلقی شود، به عنوان کلاه سیاه شناخته می شود. تاکتیک‌های کلاه سیاه بسیار خطرناک هستند و با تکامل الگوریتم‌های گوگل، کمتر و کمتر عمل می‌کنند.

چرا تکنیک های سئو کلاه سفید مهم هستند؟

عدم مشارکت فقط در شیوه های سئو کلاه سفید می تواند سایت شما را از گوگل و سایر موتورهای جستجو ممنوع کند.

گوگل به عنوان موتور جستجوی شماره یک، روزانه میلیاردها نفر از گوگل بازدید می کنند و هر بازدید، پتانسیل کشف سایت شما توسط یک کاربر جدید را نشان می دهد.

گوگل منبع غیرقابل انکاری قدرتمندی برای ترافیک وب سایت شما است و ممنوع شدن می تواند منجر به کاهش شدید ترافیک وب سایت و حتی تجارت شود. تمام کارهایی که وارد وب سایت شما می شود را در نظر بگیرید و سپس به این فکر کنید که ممنوع شدن از متداول ترین موتور جستجوی اینترنت چگونه خواهد بود. بدتر از آن، هنگامی که از Google محروم شدید، هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها شما را دوباره فهرست کنند. ممنوعیت مادام العمر گوگل عواقب بزرگی در پی خواهد داشت.

چرا آن را به خطر می اندازد؟ توضیحات کاملی از تکنیک های SEO تایید شده توسط گوگل را در راهنمای وبمستر بررسی کنید. منابع وب مستر گوگل مکانی مناسب برای یادگیری روش های سئو کلاه سفید گوگل است.

سئو کلاه سفید

آیا باید روش های سئو کلاه سفید را اجرا کنید؟
قطعا! اجرای شیوه های سئو کلاه سفید بهترین راه برای ایجاد یک وب سایت و تجارت موفق اخلاقی و پایدار است.

در اینجا برخی از مراحلی است که باید دنبال کنید تا مطمئن شوید که روش های سئو شما کاملاً کلاه سفید هستند.

ارائه محتوا و خدمات با کیفیت

محتوای با کیفیتی ایجاد کنید که نیازهای بازدیدکنندگان شما را برآورده کند و به حل مشکلات آنها کمک کند. از ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی SEO برای کشف مرتبط ترین کلمات کلیدی که محتوای سایت شما باید برای آنها بهینه شود، استفاده کنید.

سپس روی استفاده از آن کلمات کلیدی در محتوای عالی تمرکز کنید، مانند مقاله‌ها و ویدیوهای آموزشی، که با هدف کلمه کلیدی و کاربر نهایی شما مطابقت دارد.

از متا تگ های توصیفی و غنی از کلمات کلیدی استفاده کنید

هنگام ایجاد توضیحات متا برای هر صفحه در وب سایت خود، بهترین شیوه ها را دنبال کنید تا به موتورهای جستجو و کاربران در کشف محتوای شما کمک کند.

سایت خود را برای پیمایش آسان کنید

هنگام سازماندهی معماری اطلاعات سایت خود مراقب باشید. سایت‌هایی که دسترسی به آن‌ها برای کاربران آسان است، در نتایج جستجوی ارگانیک نیز عملکرد بهتری دارند.

عناصر حیاتی بازاریابی سئو

کلید واژه ها

روزهایی که کلمات کلیدی تنها تکنیک سئو مهم بودند، گذشته است، اما این بدان معنا نیست که آنها هنوز حیاتی نیستند. تفاوت این است که امروزه کلمات کلیدی باید به خوبی مورد تحقیق، دقت انتخاب و استفاده خردمندانه در محتوای شما قرار گیرند تا تاثیرگذار باشند.

اما دقیقاً کلمات کلیدی چیست؟ کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که مشتریان بالقوه برای یافتن محتوای آنلاین از آنها استفاده می کنند و سپس برندها می توانند برای ارتباط با مشتریان بالقوه ای که به دنبال محصولات و خدمات آنها هستند استفاده کنند.

هنگام انجام مراحل کلیدی تحقیق کلمات کلیدی ، مهم است که به دنبال مواردی باشید که دارای نرخ جستجوی بالا و رقابت کم هستند و کلمات کلیدی دم کوتاه (مانند سگ )، کلیدواژه های دم بلند (مانند توله سگ های تریر برای فروش ) و کلمات کلیدی محلی (مانند توله سگ برای فروش در بوستون ) برای کار بر روی محتوای شما. همراه با یک کلمه کلیدی اولیه یا اولیه، باید کلمات کلیدی ثانویه و ثالثی نیز داشته باشید زیرا آنها همچنان ارزشی برای کسب و کار شما دارند. در نهایت، از کلمات کلیدی برای بهینه سازی تمام عناوین، URL ها و سایر عناصر سئوی درون صفحه خود استفاده کنید (در ادامه در مورد آن بیشتر...)

محتوا

محتوا بخش مهمی از سئو است زیرا وسیله ای است که برای دستیابی و جذب مخاطبان از آن استفاده می کنید. دانستن زاویه خود و ایجاد محتوای مناسب ضروری است.

به عنوان مثال، اگر شما صاحب یک مهد کودک هستید و می خواهید دید خود را افزایش دهید، ممکن است یک سری وبلاگ در مورد باغبانی، انتخاب گونه های مناسب گیاهان، نکات رشد و موارد دیگر منتشر کنید. وقتی شخصی که می‌خواست درباره باغبانی بداند به دنبال آن اطلاعات می‌رفت، وبلاگ شما ظاهر می‌شد و می‌توانید با ارائه اطلاعات ارزشمند با آن مشتری ارتباط برقرار کنید. ایده این است که به عنوان مثال، زمانی که زمان خرید یک گیاه فرا رسید، شما اولین مهد کودکی باشید که به ذهنتان خطور کرد.

محتوای امروز باید آموزشی، اما در عین حال جالب، مرتبط و قابل اشتراک گذاری باشد. محتوا در اشکال مختلفی وجود دارد، از جمله:

  • محتوای صفحه وب
  • فیلم های
  • وبلاگ ها 
  • اینفوگرافیک
  • پادکست ها
  • فهرست ها
  • راهنماهای چگونه
  • کاغذهای سفید و کتاب های الکترونیکی
  • پست های رسانه های اجتماعی
  • لیست های محلی
     

سئو خارج از صفحه

سئوی خارج از صفحه شامل شیوه های بهینه سازی خارجی است که به جای روی آن، دور از سایت شما اتفاق می افتد.

تکنیک اصلی مورد استفاده برای سئوی خارج از صفحه، ایجاد بک لینک است، زیرا بک لینک های با کیفیت به سایت شما از سایت های خارجی به موتورهای جستجو می گوید که سایت شما با ارزش و با کیفیت است که به ایجاد اعتبار کمک می کند.

تاکتیک های زیادی برای ایجاد بک لینک وجود دارد، و برخی از بهترین روش های فعلی شامل وبلاگ نویسی مهمان، ایجاد تعداد زیادی اینفوگرافیک که به شدت به اشتراک گذاشته می شوند و استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ در محتوای خود است.

 شما می توانید یک راهنمای کامل برای سئو داخلی و خارج از صفحه بخوانید تا مطمئن شوید که تفاوت را می دانید و از هر دو نهایت استفاده را می کنید. علاوه بر این، برخی از کارشناسان شروع به استفاده از سئوی خارج از صفحه به عنوان " شهرت سازی " می کنند.

تکنیک‌های بهینه‌سازی موتور جستجوی خارج از سایت شامل تلاش‌هایی است که در وب‌سایت‌های خارج از سایت شما انجام می‌شود تا رتبه خود را بالاتر ببرد. عنصر کلیدی برای سئوی خارج از سایت، لینک بیلدینگ یا "بک لینک" است، که تلاشی است برای اینکه سایر وب سایت های معتبر و پربازدید به سایت شما لینک دهند.

بک لینک ها سیگنال اعتماد به موتورهای جستجو هستند و می توانند نقش مهمی در رتبه بندی شما داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که لینک ها از سایت های شناخته شده و قابل اعتماد می آیند و رتبه شما تأثیر مثبتی خواهد داشت. سعی نکنید با استفاده از تاکتیک‌های «کلاه سیاه» موتور جستجو را برای شناسایی لینک‌های بد فریب دهید، زیرا به احتمال زیاد جریمه می‌شوید و احتمالاً از موتورهای جستجو محروم خواهید شد.

1920

سئوی محلی
سئوی محلی اهمیت فزاینده ای پیدا می کند زیرا افراد بیشتری از دستگاه های تلفن همراه برای جستجو استفاده می کنند. این روزها، 60٪ از همه جستجوها در یک دستگاه تلفن همراه انجام می شود و تقریبا نیمی از این جستجوها دارای هدف محلی هستند .

بنابراین، فرض کنید صاحب یک رستوران هستید، سئوی محلی اطمینان حاصل می کند که وقتی مردم منطقه شما به دنبال بهترین رستوران های شهر می روند، با سایت شما برخورد می کنند.

در کنار استفاده از کلمات کلیدی محلی، سایر بهترین روش‌های سئوی محلی شامل ادعای فهرست‌های فهرست راهنما، ایجاد صفحات مکان خاص برای سایت شما، و ایجاد صفحات برای کسب و کار شما (همچنین صفحات درگاهی نیز نامیده می‌شود ) در فهرست راهنمای محلی Google My Business و Google Maps است.

اگر صاحب یک کسب و کار محلی هستید که فقط در منطقه آستین خدمت می کند، وب سایت شما در شهرهای دیگر رتبه بندی نمی کند. موتورهای جستجو موقعیت مکانی کاربر را برای ارائه پیشنهادهایی که در محدوده مشخصی قرار دارند، می کشند تا آنها بتوانند به جای دسته بندی مشاغلی که در آن مقطع زمانی نزدیک به آنها نیستند، تصمیم سریع بگیرند. بنابراین، اگر کسی می‌خواهد بهترین سوشی را در شهر پیدا کند، یک جستجوی سریع در گوگل انجام می‌دهد، نتایج برتر اطراف خود را مرور می‌کند و تصمیم خود را می‌گیرد. این بدان معناست که اگر کسب و کار شما در زمانی که باید شامل شود به عنوان یک نتیجه برتر نشان داده نمی شود، به احتمال زیاد آنها کسب و کار خود را به جای دیگری می برند.

بازاریابی موتورهای جستجو
بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) به تلاش های بازاریابی پولی اشاره دارد و شامل مواردی مانند تبلیغات بومی، گوگل ادوردز، تبلیغات رسانه های اجتماعی، پرداخت به ازای کلیک (PPC)، تبلیغات خرید گوگل، تبلیغات نمایشی و موارد دیگر می شود.

اگرچه SEM همیشه جزء اصلی یک استراتژی جامع سئو نیست، اما جایگاه خود را دارد زیرا می تواند به شما در دستیابی به مخاطبان جدید و بسیار هدفمند کمک کند. شما همچنین می توانید SEO و SEM خود را با هم کار کنند .

نمونه هایی از فعالیت های تبلیغاتی SEM عبارتند از:

  • کمپین های پولی و هدفمند
  • کپی مبتنی بر کلمه کلیدی که به طور خاص به تجارت یا محصول شما مربوط می شود
  • شاخص های عملکردی مانند نرخ کلیک (CTR) و هزینه به ازای هر کلیک (CPC)

درک اهمیت سئو برای مشاغل مدرن

عناصر اصلی بهینه سازی موتور جستجو چیست؟
سئو در سایت

سئوی درون سایت، بهبودهایی هستند که باید در محتوای سایت شما اعمال شوند تا اطمینان حاصل شود که آن سایت برای موتور جستجو مناسب است. هنگامی که صفحات وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه می کنید، می خواهید به روش های مختلف به موتورهای جستجو سیگنال دهید که صفحه وب دقیقاً در مورد چیست.

با SEO در سایت، شما با ساختار وب سایت خود، کلمات کلیدی SEO، لینک های داخلی، ویژگی های تغییر تصویر و سایر تکنیک ها برای کمک به موتورهای جستجو برای تجزیه و تحلیل و ارزیابی محتوای وب سایت خود سروکار خواهید داشت.

کلید واژه ها
در حالی که کلمات کلیدی دیگر تنها تکنیک سئو مهم نیستند، اما همچنان برای رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو بسیار مهم هستند. وقتی از کلمات کلیدی صحبت می کنیم، به کلمات و عباراتی خاص اشاره می کنیم که مشتریان بالقوه برای یافتن پاسخ های آنلاین از آنها استفاده می کنند.

انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای وب‌سایت و محتوای شما نیازمند تحقیق سخت‌گیرانه است، و مهم است که به نقطه شیرین رتبه‌بندی با حجم بالا + رقابت کم توجه کنید. در Alter Endeavors Digital Creative، ما یک بسته بنیادی SEO را هنگام ساخت سایت‌هایی ارائه می‌دهیم که بر تحقیقات گسترده کلمات کلیدی تکیه دارند تا اطمینان حاصل شود که زبان مورد استفاده در سایت شامل کلمات کلیدی با حجم بالا مرتبط با صنعت شما است.

مشاهده و رتبه بندی
یکی از مهمترین کارکردهای سئو افزایش دید است، به این معنی که مشتریان بالقوه هنگام جستجوی چیزی که شما باید ارائه دهید، راحت تر شما را پیدا کنند. دیده شدن ارتباط مستقیمی با رتبه شما دارد.

هرچه در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که بالقوه شما را ببینند و به سایت شما مراجعه کنند، بنابراین افزایش رتبه صفحه ارگانیک بسیار مهم است. هرچه تلاش‌های شما در سئو مؤثرتر باشد، رتبه شما بالاتر می‌رود و دید بهتری خواهید داشت، که به ویژه وقتی در نظر بگیرید که یک چهارم کاربران وب هرگز از اولین SERP عبور نمی‌کنند، اهمیت زیادی دارد.

ترافیک وب
افزایش ترافیک وب یکی از اهداف اصلی سئو است و زمانی که دید و رتبه را افزایش می دهید ترافیک را افزایش می دهید. این را برای لحظه ای در نظر بگیرید: رتبه شماره 1 در جستجوی گوگل نزدیک به 32% از کلیک ها را به خود اختصاص می دهد و تنها یک نقطه بالاتر در نتایج جستجو می تواند CTR را تا 30.8% افزایش دهد.

جام طلایی برای بسیاری از بازاریابان، «قطعه ویژه» است که اغلب به عنوان موقعیت شماره 0 شناخته می شود زیرا در بالای URL رتبه بندی شده اول ظاهر می شود. این معمولاً محتوایی است که از یک صفحه فرود در یک وبلاگ گرفته شده است که به سؤالی که مردم در جستجوی آن هستند پاسخ می دهد و می تواند به کلیک ارگانیک شما کمک زیادی کند.

بنابراین، اگر می‌خواهید افراد بیشتری وب‌سایت شما را از طریق موتور جستجو پیدا کنند، باید از روش‌های سئو استفاده کنید که به شما کمک می‌کند در بین پنج موقعیت برتر و در حالت ایده‌آل رتبه یک قرار بگیرید.

به بیان ساده - اگر مشتریان بالقوه نتوانند وب سایت شما را پیدا کنند، فرصت های فروش از دست می رود. سئو ترافیک موتور جستجوی ارگانیک شما را افزایش می دهد و به نوبه خود تعداد بازدیدکنندگانی که صفحه شما هر روز می بیند را افزایش می دهد. این به طور مستقیم با افزایش فروش مرتبط است - زیرا هرچه افراد مرتبط بیشتری سایت شما را ببینند، احتمال فروش شما به آنها بیشتر است.

محتوا
محتوایی که برای نوشتن و به اشتراک گذاری در وب سایت خود انتخاب می کنید برای دستیابی به مخاطبان و تعامل با آنها ضروری است. فرض کنید که صاحب یک کسب‌وکار پنجره‌پزی هستید، مانند مشتری ما ABC Blind & Drapery - برای افزایش دید شما در آن صنعت، ما مجموعه‌ای از وبلاگ‌ها را پیشنهاد می‌کنیم که انواع پنجره‌ها را بررسی می‌کنند، از روش‌های مدرن پنجره تا اتوماسیون خانه هوشمند از طریق موتوری. پرده و غیره

بنابراین، هنگامی که یک کاربر محلی سؤالی را در مورد نوع درمان پنجره جستجو می کند، وبلاگ شما نمایش داده می شود. این به شما امکان می دهد با ارائه اطلاعات ارزشمندی که به طور فعال در جستجوی آن هستند، با یک مشتری بالقوه گفتگو را شروع کنید. و هنگامی که آنها آماده خرید درمان های پنجره جدید خود هستند، چه کسی اولین کسی است که به ذهن می رسد؟ شما. محتوای شما باید آموزشی، جذاب و قابل اشتراک گذاری باشد.

قدرت
اعتبار صفحه (PA) به طور فزاینده ای برای موتورهای جستجو مهم است زیرا برای کاربران وب اهمیت بیشتری پیدا می کند. در اصل، اقتدار به این معنی است که وب سایت شما قابل اعتماد، با کیفیت بالا، مرتبط است و چیزی برای ارائه دارد.

امتیازات از 1 تا 100 متغیر است و هر چه تعداد شما بیشتر باشد، سایت شما از اعتبار بیشتری برخوردار است. شما می توانید رتبه PA خود را با استفاده از ابزارهایی مانند Moz بیابید و در حالی که تأثیرگذاری بر آن دشوار است، بسیاری از کارشناسان سئو معتقدند که این به پروفایل پیوند مربوط می شود - دریافت لینک های خارجی از منابع معتبر و پربازدید.

ایجاد یک تجربه بازدیدکننده بهتر
یکی دیگر از دلایل حیاتی بودن سئو این است که تمام زمانی که برای تولید محتوای عالی و بهینه سازی سئو روی صفحه می گذارید، قابلیت استفاده سایت شما را بهبود می بخشد. این یک تجربه یکپارچه و مثبت برای مشتری ایجاد می کند.

به عنوان مثال، هنگامی که اقداماتی را انجام می دهید تا سایت خود را ریسپانسیو کنید، آن را برای همه بازدیدکنندگان تلفن همراه شما و همچنین افرادی که از لپ تاپ یا دسکتاپ بازدید می کنند قابل استفاده می کند. به طور مشابه، با افزایش سرعت بارگذاری صفحه خود، نرخ پرش خود را کاهش می دهید و بازدیدکنندگان را تشویق می کنید که زمان بیشتری را در سایت خود صرف کنند. مصرف کنندگان انتظار دارند که یک صفحه در سریع ترین زمان ممکن بارگذاری شود، با محدودیتی در بارگذاری تا سه ثانیه نگذرد! هر چه زمان بارگذاری بیشتر باشد ، نرخ پرش بیشتر و تبدیل شما کمتر می شود.

یک وب‌سایت بهینه‌شده به‌خوبی نشان می‌دهد که چه محصول یا خدماتی ارائه می‌شود، چگونه می‌توان آن را به دست آورد و به سؤالات پیرامون آن پاسخ می‌دهد. موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ با در نظر گرفتن ساخت سایت برای تجربه کاربر، می توانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری کرده و سپس به کاربران منتقل کنند. اگر کاربر برای پیمایش در سایت شما تلاش می کند، به احتمال زیاد موتورهای جستجو نیز این کار را می کنند.

قابل اعتماد
هرچه امتیاز سئوی شما بهتر باشد، در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ بالاتر ظاهر خواهید شد. در حالی که رتبه بالاتر در گوگل برای همه برندها جذاب است، زیرا با افزایش دید، یک مزیت دست دوم اعتمادی است که با مشتریان بالقوه به دست می آورید. کاربران تمایل دارند توصیه‌هایی را که یک موتور جستجو ایجاد می‌کند به تعویق بیاندازند، بنابراین داشتن موقعیت بالاتر برای کلمات کلیدی مورد جستجوی کاربر، به نوبه خود، محصول یا خدمات شما را در ذهن کاربر قابل اعتماد می‌کند.

به یاد داشته باشید، موتورهای جستجو خطاپذیر هستند
سئو مهم است زیرا موتورهای جستجو کامل نیستند. اگر برای مقابله با شکست آنها اقدامات لازم را انجام ندهید، وب سایت شما بهای آن را خواهد پرداخت.

به عنوان مثال، اگر یک سایت ساختار پیوند مناسبی نداشته باشد، ممکن است موتورهای جستجو به درستی سایت را نگردند و ایندکس نکنند که می تواند رتبه بندی را کاهش دهد. خطاهای کدنویسی می توانند موتورهای جستجو را به طور کامل مسدود کنند و بدون توجه به اینکه چقدر زمان برای سایر تلاش های سئو اختصاص می دهید، رتبه سایت شما را غیرممکن می کند. سایر زمینه های رایج که در آن موتورهای جستجو ممکن است با مشکل مواجه شوند عبارتند از:

  • صفحات تکراری
  • تشکیل می دهد
  • تصاویر، فلش، فایل های صوتی، ویدئو و سایر محتوای غیر متنی
  • زبان و معناشناسی

رشد
هیچ شکی در مورد آن وجود ندارد - سئو کلید رشد برند شما است. همانطور که در بالا ذکر کردیم، هرچه رتبه شما در موتور جستجو برای انواع کلمات کلیدی با حجم بالا بالاتر باشد، ترافیک وب ارگانیک (معروف به غیر پولی) سایت شما بیشتر خواهد شد. به همین سادگی.

وب سایتی که به خوبی بهینه شده باشد به احتمال زیاد مشتریان بیشتری به دست آورده و فروش بیشتری خواهد داشت. پس از اینکه افراد وب سایت شما را از طریق موتور جستجو پیدا کردند، احتمال بیشتری وجود دارد که برند شما را در سایر پلتفرم های اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

پس از بررسی اجمالی بهینه سازی برای موتورهای جستجو، چرایی اهمیت آن و نحوه اجرای آن – به خاطر داشته باشید که سئو باید به عنوان یک عمل مثبت با مزایای طولانی مدت تلقی شود، نه یک علم دقیق با نتایج فوری. رتبه بندی شما به شدت بستگی به این دارد که با چه کسی رقابت می کنید، از جمله اندازه شرکت، سال ها در کسب و کار و تلاش های سئو داخلی و خارج از سایت. بهبود حضور دیجیتالی شما یک کار همیشه در حال رشد است، اما این نکات در مورد چگونگی بهبود سئو باید به شما کمک کند تا به بهترین شکل ممکن دست پیدا کنید. اگر سوالی دارید یا به دنبال ایجاد یک اکوسیستم دیجیتال قدرتمند برای برند خود هستید، مایلیم با هم چت کنیم!