اخبار سئو: سایت های تجارت الکترونیک

اخبار سئو: سایت های تجارت الکترونیک

  • مدیر سایت

اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: گوگل، جستجوی خرده فروشی را برای سایت های تجارت الکترونیک راه اندازی می کند

در 31 مارس، گوگل  راه‌اندازی جستجوی خرده‌فروشی را اعلام کرد ، یک راه‌حل جدید کشفی که می‌تواند خرید تجارت الکترونیک را همانطور که می‌شناسیم متحول کند. این ابزار برای بهینه سازی کشف محصول برای خریداران و توانمندسازی بازرگانان برای رسیدن به اهداف فروش خود ساخته شده است.

طبق یک نظرسنجی شرکتی،  94 درصد از خریداران  جلسات خود را به دلیل نتایج نامربوط برای جستجوهای خود رها کردند. رها شدن جستجو باعث شده است که خرده فروشان ایالات متحده درآمد سالانه 300 میلیارد دلاری را از دست بدهند و بر نیاز به ارائه تجربیات با کیفیت بالا برای خریداران در مرحله کشف تاکید می کند.

جستجوی خرده فروشی را وارد کنید.

این ابزار جدید  راه حلی برای خرده فروشان تجارت الکترونیک است  تا به مخاطبان خود جستجو و توصیه هایی با کیفیت گوگل در وب سایت های خود ارائه دهند. جستجوی خرده‌فروشی با فن‌آوری‌های Google ساخته شده است، که قادر به درک هدف و زمینه کاربر است و به کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک امکان می‌دهد جستجوی در سایت را بهبود بخشند و تجربه خرید نهایی را ایجاد کنند.

بر کسی پوشیده نیست که گوگل به طور مداوم نتایج جستجو را بهبود می بخشد و ارتباط را برای همه پرس و جوها به حداکثر می رساند. جستجو دیگر صرفاً به کلمات کلیدی و منطق بولی متکی نیست، بلکه یک درک متنی است که یک نمای دنیای واقعی از آنچه کاربران به دنبال آن هستند ارائه می دهد.

برای این منظور، این شرکت فناوری‌های پیشرفته‌ای را برای یادگیری ماشین و هوش مصنوعی (AI) ساخته است که به آن کمک می‌کند هدف کاربر را بهتر درک کند و نتایج جستجوی مرتبط را سریع‌تر ارائه دهد. این فناوری‌ها دقیقاً در جستجوی خرده‌فروشی ادغام شده‌اند و آن را با درک جستجوی پیشرفته تقویت می‌کنند که نتایج جستجوی محصول با کیفیت بالاتر و توصیه‌هایی را برای همه سؤالات ارائه می‌دهد.

گوگل در این اطلاعیه اعلام کرد،

اکنون، از طریق قدرت جستجوی خرده‌فروشی، هنگامی که یک خریدار به دنبال «لباس مشکی بلند با آستین‌های کوتاه و مناسب راحت» در یک سایت تجارت الکترونیکی می‌گردد، باید فوراً دقیقاً به نتایجی برسد - به جای اینکه جستجوی خود را چندین بار اصلاح کند یا بدتر از آن. ، از سفر خرید خود دست کشیدند.

جستجوی خرده‌فروشی را می‌توان به‌طور کامل توسط خرده‌فروشان در دامنه‌های خودشان مدیریت و سفارشی کرد، و آنها را قادر می‌سازد تجارب خرید را برای مخاطبان هدف خاص تنظیم کنند. صاحبان سایت می‌توانند آنچه را که خریداران می‌بینند اصلاح کنند، برچسب‌های سفارشی را اعمال کنند و نمایش محصولات را گسترش دهند، همانطور که برای افزایش تعامل و تبدیل مناسب می‌دانند.

قابلیت های این ابزار عبارتند از :

  • درک پیشرفته پرس و جو: برای درک بهتر آنچه جستجوگران می خواهند
  • جستجوی معنایی: برای تطبیق سریع ویژگی ها و ویژگی های محصول با محتوای سایت برای کشف سریعتر محصول
  • نتایج بهینه شده: برای استفاده از مدل های رتبه بندی و تعامل کاربر برای بهینه سازی نتایج
  • امنیت و حریم خصوصی پیشرفته:  برای محافظت از داده‌های تاجر و اطمینان از استفاده از آن‌ها فقط برای اهداف جستجو در سایت‌های خودشان

جستجوی خرده‌فروشی اولین  راه‌حل‌های کشف محصول Google Cloud نیست . این افزونه به پیشنهادات فعلی مانند Vision Product Search و Recommendations AI است. هر سه با هم کل مجموعه راه‌حل‌های کشف محصول را تشکیل می‌دهند که به خرده‌فروشان اجازه می‌دهد کارایی را افزایش دهند، انتظارات مشتری را برآورده کنند و تجارب خرید را ساده‌تر کنند - یک برد-برد دیگر هم برای ارائه‌دهندگان و هم برای مصرف‌کنندگان رقم می‌زند.

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

ابزار مدیریت بازبینی گوگل اکنون برای نمایه‌هایی با فهرست‌های محلی فراوان در دسترس است:  خبر خوب برای سئوکاران محلی که چندین حساب را مدیریت می‌کنند: Google  ابزار بررسی نقشه‌های نمایه کسب‌وکار Google  را برای افرادی که بیش از 10 فهرست دارند در دسترس قرار داده است. پیش از این، این ابزار فقط از کسانی که لیست‌های کمی داشتند پشتیبانی می‌کرد و بسیاری از متخصصان سئو محلی را از ویژگی‌های ارزشمند مدیریت بررسی رد می‌کرد. اکنون، کسب‌وکارهای بیشتری به قابلیت‌های ابزار دسترسی دارند: گزارش بررسی‌ها، درخواست تجدیدنظر در تصمیم‌های بررسی و نظارت بر وضعیت بررسی‌های گزارش‌شده.

توییتر دکمه ویرایش را راه اندازی می کند:  مدت زیادی است  -  توییتر تأیید کرده است که در حال کار بر روی انتشار یک دکمه ویرایش است که در حال حاضر فقط برای  کاربران آبی توییتر  یا دارندگان حساب ممتاز باز است. اولین اعلامیه از طریق توییتر در روز اول آوریل منتشر شد و باعث شد بسیاری فکر کنند که این یک شوخی در مورد یکی از ویژگی های بسیار درخواست شده توسط کاربران توییتر است. سپس معلوم شد که واقعی است، اما هنوز تاریخی مشخص نشده است. هنگامی که حذف شد و در دسترس همه کاربران قرار گرفت، دکمه ویرایش برای بازاریابان و تبلیغ‌کنندگان توییتر مفید خواهد بود، که اکنون راهی برای رفع خطاها و اشتباهات تایپی در پیام‌های بازاریابی خود دارند. 

جستجوی گوگل بررسی نتایج را برای جستجوگران آسان‌تر می‌کند:  گوگل ویژگی جدیدی را راه‌اندازی کرده  است. برای کمک به جستجوگران در ارزیابی اطلاعات و تأیید منابع. این ویژگی جدید به کاربران امکان می‌دهد منابعی را که به طور مکرر توسط سایر سازمان‌های خبری ذکر شده است شناسایی کرده و مرتبط‌ترین اطلاعات را در مورد یک خبر بیابند. این برچسب در داستان‌های برتر در انواع مختلف محتوا، از جمله مقالات تحقیقی، مصاحبه‌ها، بیانیه‌های مطبوعاتی، اطلاعیه‌ها و اخبار محلی ظاهر می‌شود. این نوع برچسب‌گذاری، بررسی حقایق را افزایش می‌دهد، زیرا خوانندگان را آسان‌تر می‌کند تا معتبرترین، معتبرترین، معتبرترین و معتبرترین منابع خبری را کشف کنند. برای تبلیغ کنندگان، برچسب جدید می تواند بر نحوه نمایش سایت شما در نتایج جستجو تأثیر بگذارد. مقاله‌ای با برچسب پر استناد شانس بیشتری برای ایجاد کلیک نسبت به مقاله‌ای بدون آن دارد، بنابراین مراقب این ویژگی و نحوه تبلیغ (یا تنزل) سایت خود باشید.  

Pinterest اطلاعات نادرست آب و هوا را از پلتفرم خود ممنوع می کند:  پلت فرم اشتراک گذاری اجتماعی  Pinterest به گوگل می پیوندد  تا تبلیغ کنندگان و سازندگان را از اجرای تبلیغات حاوی اطلاعات نادرست در مورد تغییرات آب و هوایی منع کند. هر گونه تبلیغاتی که با تئوری های توطئه یا هر گونه اطلاعات گمراه کننده در مورد موضوع مرتبط باشد از پلت فرم حذف خواهد شد. به طور خاص، محتوایی که وجود تغییرات آب و هوایی را انکار می‌کند، داده‌ها را نادرست معرفی می‌کند و با یافته‌های تحقیقاتی تثبیت‌شده و اجماع علمی در تضاد است. این شرکت می گوید این  تغییر سیاست جدید است با ماموریت خود برای مبارزه با اطلاعات نادرست و ایجاد فضای امن برای همه کاربران خود هماهنگ است. به تبلیغ‌کنندگان توصیه می‌شود برای حفظ اعتبار و تصویر مثبت برند، مراقب تبلیغات و محتوایی که منتشر می‌کنند، نه فقط در پینترست، بلکه در هر پلتفرمی، دقت کنند.

ممکن است گوگل سایت هایی را با محصولات خارج از انبار نشان ندهد:  در یک پاتوق اخیر در ساعات اداری سئوی مرکزی جستجوی گوگل، جان مولر گوگل اعلام کرد که صفحات محصول با اقلام غیر موجودی ممکن است  دید جستجو را کاهش داده باشند  – با این حال، گوگل همچنان ادامه خواهد داد. در صورت مرتبط بودن صفحه را نشان دهید. همه اینها به ارزشی که فراتر از خود محصولات به خریداران ارائه می دهد بستگی دارد. بنابراین اگر صفحه اطلاعات کلیدی محصول را نیز ارائه دهد و به عنوان صفحه منبع عمل کند، احتمالاً همچنان در نتایج جستجو ظاهر می شود. مولر همچنین خاطرنشان کرد که رتبه‌بندی سایت تحت تأثیر اقلام موجود نیست که هنوز در یک صفحه فهرست شده‌اند. بنابراین کاهش دید برای یک صفحه محصول خاص به سایر بخش‌های سایت نمی‌رود.