چند وقت یکبار در اینستاگرام پست بگذاریم؟

چند وقت یکبار در اینستاگرام پست بگذاریم؟

  • مدیر سایت

هر چند وقت یکبار یک کسب و کار باید برای سئو در اینستاگرام پست بگذارد؟

اینستاگرام 2.9 میلیارد بازدید ماهانه دارد و 81 درصد از این کاربران به خدمات و محصولات تحقیقاتی مراجعه می کنند. برای صاحبان مشاغلی مانند شما، اینستاگرام فرصت کافی برای دستیابی به مخاطبان مناسب و به حداکثر رساندن فرصت های فروش را ارائه می دهد.

خبر بد این است که اینستاگرام نیز دریایی از کسب و کارهای مشتاق است که در رقابت بی‌نظیر درگیر هستند. همه سعی می کنند اولین کسانی باشند که مشتریان را جذب می کنند و سود می برند.

اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان در میان 1 میلیارد کاربر زنده بماند و پیشرفت کند، باید به دو چیز تسلط داشته باشید: ارسال به موقع و بهینه‌سازی موتور جستجوی اینستاگرام (SEO). 

بدون بهینه سازی نمایه خود برای سئو، تنها تعداد کمی از افراد پست های شما را می بینند. همچنین، اگر در زمان نامناسبی پست کنید، اکثر فالوورهای شما پست های شما را نمی بینند.

خط پایین؟ شما باید آن نقطه شیرین را پیدا کنید.

در این وبلاگ، ما عمیقاً به دانستن زمان ارسال، تعداد دفعات ارسال پست و نحوه به حداکثر رساندن سئو برای رشد حساب تجاری اینستاگرام خود خواهیم پرداخت. 

چند بار باید در اینستاگرام پست بگذارم؟
اگر به اندازه کافی در اینستاگرام پست نمی گذارید، مخاطبان شما حتی وجود شما را فراموش خواهند کرد. قبل از اینکه متوجه شوید، نام تجاری شما در فرورفتگی های تاریک ذهن آنها محو شده است. 

از سوی دیگر، اگر بیش از حد پست می‌کنید، می‌توانید هرزنامه به نظر بیایید و مخاطبان خود را از دیدن پست‌های خود ترسانند. 

بنابراین، چگونه تعادل ایجاد می کنید؟

قبل از پاسخ به این سوال، در اینجا چیزی است که باید بدانید:

اطمینان از معنی دار بودن و مرتبط بودن محتوای شما بسیار مهم است. چرا؟ اگر هیچ علاقه ای به آنچه می گویید وجود نداشته باشد، مردم برند شما را دنبال نمی کنند یا با آن درگیر نمی شوند. 

شما می خواهید مطمئن شوید که محتوای بسیار مرتبطی را ارسال می کنید. به این ترتیب، چه اغلب پست ارسال کنید یا یک بار در ماه آبی، فالوورهای شما مشتاقانه منتظر پست های شما هستند.

با این حال، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، اظهار داشت که شما باید حداکثر یک پست در روز یا 2 تا 3 بار در هفته داشته باشید. اما تحقیقات نشان داده است که اکثر مشاغل روزانه 1.56 بار پست ارسال می کنند.

اما در حالی که این یک قانون عالی برای پیروی به طور کلی است، ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد. اگر با ارسال بیش از یک بار در روز شروع کنید و به تدریج به چند پست در هفته کاهش دهید، به احتمال زیاد تعامل کاربر شما کاهش می یابد. 

اگرچه ارسال مکرر ترجیح داده می شود، اما حفظ تعداد ثابت پست ها نیز ضروری است. اگر فکر نمی‌کنید بتوانید هر روز با تعداد زیادی پست همراه باشید، به آنچه می‌توانید مدیریت کنید بچسبید.

آیا می توانید یک بار در هفته یا یک بار در ماه پست کنید؟ شما می توانید، اما این توصیه نمی شود زیرا دنبال کنندگان شما در نهایت عادت می کنند که متوجه محتوای شما نشوند. باز هم، رقابت واقعی است و دیگران با فعال تر شدن مسئولیت را بر عهده خواهند گرفت. 

ارسال پست اغلب با سه مزیت اصلی همراه است. آی تی:

  • به شما کمک می کند تا تعامل بیشتری داشته باشید
  • شانس شما برای به دست آوردن فالوورهای جدید را افزایش می دهد
  • به فالوورهای موجود یادآوری می کند که شما وجود دارید و شما را در بالای ذهن آنها نگه می دارد

این مهم است : کیفیت را به کمیت انتخاب کنید. همیشه ترجیح داده می شود به دفعات کمتر اما با عکس های بهتر پست کنید تا اینکه مرتباً با کیفیت پایین بارگذاری کنید.

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است؟
اگر می خواهید تعامل خود را افزایش دهید، مهم است که زمان ارسال پست خود را بهینه کنید. این به معنای ارسال پست در زمانی است که به احتمال زیاد مخاطبان شما فعال و آنلاین هستند.

برای تعیین بهترین زمان ارسال برای حساب تجاری خود، باید مخاطبان خود را ردیابی کنید. تعامل آنها با محتوای شما در گذشته به شما بینشی در مورد آنچه دنبال کنندگان شما ترجیح می دهند می دهد.

بیایید به سه روش برتر برای ردیابی فعالیت های مخاطبان خود در «گرم» نگاه کنیم.

  • ردیابی دستی
  • ابزار بینش اینستاگرام
  • ابزارهای ردیابی شخص ثالث

#1. به صورت دستی زمان تعامل فعال اینستاگرام خود را ردیابی کنید
این روش رایجی است که بسیاری از صاحبان مشاغل برای ردیابی تعامل در اینستاگرام از آن استفاده می کنند. در اینجا، تعداد لایک‌ها و نظراتی که پست‌هایتان دریافت می‌کنند را به‌صورت دستی وارد کرده و ذخیره می‌کنید. می توانید این کار را با استفاده از ابزارهای Microsoft office مانند Excel یا Spreadsheet انجام دهید.

با استفاده از این آمار، می توانید زمان پست بعدی خود را تغییر دهید. اگر تعامل بیشتری داشته باشید، مخاطبان شما در زمان ارسال جدید فعال تر هستند. باید به آن پایبند باشید.

برخی از صاحبان کسب و کار در صورتی که در جذب مشارکت ارگانیک با مشکل مواجه شوند، به ابزارهای دیگری برای به دست آوردن لایک روی می آورند.

#2. از ابزار Insight Instagram استفاده کنید
ابزار insight یکی از بهترین ویژگی های اینستاگرام است. این به شما کمک می کند تا به طور خودکار تعامل خود را پیگیری کنید. این ابزار به شما کمک می‌کند بفهمید که فالوورهایتان کجا می‌مانند و تحلیلی از واکنش‌های آنها به پست‌هایتان به شما ارائه می‌دهد. 

به خاطر داشته باشید: برای دسترسی به ویژگی بینش باید حساب اینستاگرام خود را به یک حساب تجاری ارتقا دهید.

#3. از ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام شخص ثالث استفاده کنید
آیا می خواهید بازی اینستاگرام خود را یک درجه بالاتر ببرید؟ می توانید ابزارهای تجزیه و تحلیل شخص ثالث را امتحان کنید. آنها با نشان دادن تعداد بازدیدها، لایک‌ها و فالو‌هایی که دریافت می‌کنید، به شما کمک می‌کنند در مورد مخاطبان و عملکرد پست‌هایتان اطلاعات بیشتری کسب کنید. 

این ابزارها همچنین می توانند به شما در ایجاد محتوای بهتر برای جذب مشتریان جدید و افزایش فالوور کمک کنند. مثالها عبارتند از:

  • بعد
  • هوت سوئیت
  • Iconosquare
  • سوراخ کلید

برترین تکنیک های سئو اینستاگرام برای مشاغل
سئوی اینستاگرام همه چیز در مورد فرآیند بهینه سازی محتوای اینستاگرام شما است، بنابراین به راحتی در نتایج جستجو پیدا می شود. هنگامی که شخصی کلمه کلیدی مرتبط را در کادر جستجوی اینستاگرام جستجو می کند، می خواهید حساب یا محتوای شما در بالای لیست - اگر نه در بالای آن - ظاهر شود. 

چگونه این اتفاق می افتد؟ 

#1. از کلمات کلیدی اصلی در نام کاربری خود استفاده کنید
هنگام ایجاد نام کاربری در برنامه اینستاگرام، مطمئن شوید که کلمه کلیدی اصلی خود را شناسایی کرده اید. روش کار الگوریتم اینستاگرام به این صورت است که ابتدا پروفایل هایی را نشان می دهد که حاوی کلمه کلیدی اصلی شناخته شده برای یک صنعت هستند. 

به عنوان مثال یک فروشگاه لباس را در نظر بگیرید. وقتی لباس می‌خرید، احتمالاً «لباس» را در نوار جستجو تایپ می‌کنید. 

در نتایج جستجو، متوجه خواهید شد که چگونه اولین برندهایی که ظاهر می شوند، این کلمه کلیدی را در نام کاربری خود قرار داده اند. 

#2. هشتگ ها را به صورت استراتژیک درج کنید
هشتگ ها به اندازه کلمات کلیدی اولیه حیاتی هستند. در حالی که پنهان کردن هشتگ ها در نظرات مدت هاست که به عنوان یک تاکتیک داخلی در نظر گرفته می شود، اینستاگرام اکنون تأیید کرده است که کلمات کلیدی و هشتگ ها باید مستقیماً در عنوان ظاهر شوند تا بر نتایج جستجو تأثیر بگذارند. 

گفته می شود، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که زیرنویس های خود را با هشتگ پر کنید. از هشتگ ها با در نظر گرفتن این قوانین استفاده کنید:

  • فقط از هشتگ های مرتبط استفاده کنید.
  • خود را به 3-5 هشتگ در هر پست محدود کنید.
  • از ترکیبی از هشتگ های معروف، تخصصی و خاص استفاده کنید (با نام تجاری یا مرتبط با کمپین فکر کنید).
  • از هشتگ هایی مانند #explorepage که نامربوط یا بیش از حد عمومی هستند استفاده نکنید.
     

اینستاگرام

#3. افزودن متن جایگزین به تصاویر
در اینستاگرام، متن جایگزین به همان روشی که در وب انجام می شود کار می کند. این یک توصیف متنی از یک ویدیو یا تصویر است که به افراد دارای اختلالات بینایی امکان دسترسی به مطالب را می دهد.

بنابراین حتی اگر عکسی بارگذاری نشد، متن جایگزین به شما کمک می‌کند پیام خود را منتقل کنید. متن جایگزین به پست های وبلاگ و سئوی وب سایت کمک می کند و همین کار را برای اینستاگرام نیز انجام می دهد.

متن جایگزین اینستاگرام همچنین به پلتفرم کمک می کند تا محتوای شما را بهتر درک کند و  تعیین کند که آیا به جستجوی خاصی مرتبط است یا خیر.

#4. کلمات کلیدی را در توضیحات بیو خود بگنجانید
در اینستاگرام، بیو شما توضیحی 150 کلمه‌ای از موضوع کسب و کار شما است. بعد از نام کاربری شما، مخاطبان بیوگرافی شما را در مرحله بعد می بینند. 

برای خط تولید لباس، اگر کلمه کلیدی اصلی شما «لباس» است، کلیدواژه دوم شما می‌تواند هر یک از «لباس زنانه»، «لباس نوزاد»، «لباس»، «تاپ» و غیره باشد. همیشه می‌توانید راهی برای کاردستی پیدا کنید. بدون اینکه خیلی واضح باشد این را در بیو شما وارد کنید.

#1. گواهینامه ها
اگر قبلاً کار با مشتریان یا فروش اقلام خود را شروع کرده اید، توصیه نامه ها را درخواست کنید و آنها را در اینستاگرام پست کنید. این باعث افزایش اعتماد شما می شود و در عین حال سایر فالوورها را ترغیب می کند تا در مورد خدمات شما پرس و جو کنند.

اینستاگرام

#2. حقایق جالب
حقایق سرگرم کننده را در مورد خود و شرکت خود به اشتراک بگذارید. این باعث تقویت پیوند بین شما و پیروانتان می شود. همچنین به آنها کمک می کند تا در مورد نوع شرکت شما بیشتر بدانند.

اینستاگرام

#3. هدایا
کیست که رایگان ها را دوست نداشته باشد؟ تخفیف ها و هدایا یکی از بهترین راه ها برای جذب فالوورهای بیشتر در صفحه شماست. و این یک راه عالی برای نشان دادن اینکه به مخاطبان خود اهمیت می دهید است. به‌علاوه، اگر به خوبی برنامه‌ریزی کرده‌اید، هدایا نباید خیلی در جیب‌های شما فرو بروند.

اینستاگرام

شماره 4 داستان های برند
برند شما چندین مرحله را پشت سر گذاشته است. حتی اگر کسب و کار شما در مراحل اولیه توسعه خود باشد، مردم کنجکاو هستند تا نحوه توسعه آن را تماشا کنند. 

در مورد آنچه در وهله اول شما را به سمت کسب و کار کشانده، موانعی که با آن روبرو شده اید، پیروزی هایی که به دست آورده اید و هدف نهایی بحث کنید. چه کسی می داند، شما ممکن است الهام بخش مردم باشید. خوبی این است که شما به طور همزمان کسب و کار خود را تبلیغ خواهید کرد.

اینستاگرام

نتیجه
اینستاگرام یکی از استراتژیک ترین مکان ها برای برقراری ارتباط آنلاین با مشتریان است. خواندن سئوی اینستاگرام برای افزایش حضور خود در پلتفرم و افزایش آگاهی از برند در میان جمعیتی مرتبط برای موفقیت شما حیاتی است.

فراموش نکنید که تمام نکات ما را در مورد زمان و هر چند وقت یکبار پست کردن در حساب تجاری اینستاگرام خود به کار ببرید تا دید خود را در پلتفرم افزایش دهید.