چگونه تولید محتوا را مقیاس بندی کنیم

چگونه تولید محتوا را مقیاس بندی کنیم

  • مدیر سایت

امتیاز کلیدی

  • Fortune 1000 و سایت های تجارت الکترونیک بزرگ به استراتژی های محتوای مقیاس پذیر برای نتایج سئوی 10 برابری نیاز دارند.
  • قبل از اینکه شروع به تولید محتوا کنید، اهداف خود را مشخص کنید و به اندازه فرآیند تولید محتوای واقعی به فرآیند برنامه ریزی اهمیت دهید.
  • یک استراتژی محتوا بر اساس تحقیقات کلمات کلیدی و سفر مشتری ایجاد کنید. سپس، یک تقویم محتوا و راهنمای سبک ایجاد کنید.
  • گردش کار را پیاده سازی کنید و از نرم افزار مدیریت پروژه برای ساده سازی فرآیند تولید محتوای خود استفاده کنید.
  • تولید محتوای خود را با نیمی از کار با اتمیزه کردن محتوای خود 10 برابر کنید.
  • با مشاهده ترافیک جستجوی ارگانیک، انجام ممیزی، اندازه گیری تعامل، ردیابی تبدیل ها و استفاده از تجزیه و تحلیل رفتاری، به طور مداوم تولید محتوای خود را بهینه کنید.

همه ما می دانیم که یک استراتژی محتوای عالی برای سئو ضروری است . اما زمانی که در مقیاس بزرگ عمل می کنید، هم محتوا و هم استراتژی سئوی شما کارهای سنگینی را قبل از حرکت دادن سوزن انجام می دهند. در واقع، تولید محتوای دیجیتال به تنهایی آن را کاهش نمی دهد.

برای مثال، سایت های Fortune 1000 مانند اینتل یا سایت های تجارت الکترونیک بزرگ مانند Macy's، اگر می خواهند بازدهی ارگانیک داشته باشند، نمی توانند صرفاً به یک استراتژی قوی وبلاگ یا بهینه سازی در صفحه اعتماد کنند. سایت هایی با هزاران صفحه محصول و میلیون ها بازدیدکننده باید به گونه ای متفاوت به محتوا برخورد کنند.

بنابراین، چگونه می توانید به سمت تولید محتوای 10 برابری حرکت کنید - بدون اینکه کار را 10 برابر کنید؟ یک فرآیند برای هر بخش از استراتژی بسازید و اتمیزه کردن محتوا را برای ایجاد تکرارهای متعدد از قطعات محتوای اصلی اجرا کنید.

در اینجا نحوه اطمینان از اینکه تلاش‌های بازاریابی محتوای شما با هم جمع می‌شود ، آمده است:

قبل از شروع تولید محتوا

با وجود تمام مزایای بازاریابی محتوا ، به راحتی می‌توانید از آن بپرید. اما برای استخراج 10 برابر ROI، باید قبل از شروع برنامه ریزی داشته باشید.

در یک استراتژی محتوا در مقیاس کامل، مدت زمانی که برای تولید محتوا صرف می‌کنید ممکن است کمتر از زمانی باشد که برای برنامه‌ریزی صرف می‌کنید . این کمی شبیه برگزاری یک رویداد بزرگ است: مطمئناً، نحوه برگزاری رویداد در روز برگزاری، مسلماً همه چیز است. اما ماه ها برنامه ریزی و هماهنگی از قبل تعیین کننده موفقیت این رویداد است.

اهداف محتوا را تعریف کنید
اهداف محتوای شما چیست؟ بخش مخاطب مورد نظر خود را در نظر بگیرید و با اعداد و ارقام سخت ارتباط برقرار کنید. محتوا چه تعداد بازدیدکننده جدید جذب خواهد کرد؟ استراتژی محتوا چه تاثیری بر شناخت برند، ترافیک ارگانیک، انتخاب لیست پستی و درآمد خواهد داشت؟

در نظر بگیرید که چگونه اهداف شما باید بر اساس بخش های مختلف مخاطب شما متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر یک کمپین سئوی خدمات مالی برای یک شرکت جهانی مانند M&T Bank اجرا می کنید، اهداف محتوایی بسیار متفاوتی برای خرید خانه هزاره ها در مقابل والدین دانشجویان مقید به کالج خواهید داشت.

سپس در مورد چیزهایی فکر کنید که به معنای "تبدیل" برای انواع مختلف محتوا هستند. گاهی اوقات تبدیل های شما فروش خواهد بود. در مواقع دیگر آنها مانند یک بازدیدکننده جدید سایت به نظر می رسند که یک مقاله را می خواند و بقیه سایت را کاوش می کند. در موارد دیگر، آنها نظرات یا سایر شاخص های یک مخاطب درگیر خواهند بود. و با این حال، در مواقع دیگر از آنها می خواهید که برای یک وبینار مرتبط ثبت نام کنند، یک کتاب الکترونیکی مرتبط را دانلود کنند یا از یک ابزار تعاملی استفاده کنند.

با حرکت از مرحله "آگاهی" قیف خرید به مرحله "خرید" اهداف شما تغییر خواهد کرد. اطلاعات بیشتر در مورد قیف ها را در این پست در مورد ToFu، MoFu و BoFu بخوانید .

نقش اعضای تیم را تعیین کنید
برای هر یک از اعضای تیم محتوا از قبل نقش ها را مشخص کنید. این فقط در مورد تعیین نقش و انتظارات نیست، بلکه در مورد ایجاد یک ارتباط و جریان فرآیند یکپارچه و کارآمد است. افراد نقطه‌ای را برای هر بخش از فرآیند تولید مشخص کنید و سیستمی از استراتژی‌سازی، طوفان فکری، ایجاد، ویرایش، انتشار و اشتراک‌گذاری ایجاد کنید که از چرخه محتوا به چرخه محتوا تغییر نمی‌کند.

انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی
سئو باید زیربنای استراتژی محتوای شما باشد. داده‌هایی که از تحقیقات کلمات کلیدی به‌دست می‌آورید ، تنها تضمین نمی‌کنند که محتوای شما بازدهی ارگانیک داشته باشد. همچنین به شما در مورد مخاطبان خود آموزش می دهد. مشتریان شما به چه چیزی اهمیت می دهند؟ به کدام موضوعات علاقه دارند؟ آنها به دنبال چه راه حل هایی هستند؟

به یاد داشته باشید که در برنامه محتوای خود تحقیق کلمات کلیدی طولانی را بگنجانید و کلمات کلیدی کوتاه را در جایی که منطقی هستند ترکیب کنید.

نقشه کلمات کلیدی برای سفر مشتری
مراحل سفر مشتری (آگاهی، توجه و خرید) را با اهداف خود ترسیم کنید. سپس، از نقشه ای که ایجاد کرده اید به عنوان یک مرجع متقابل برای تحقیق کلمات کلیدی خود استفاده کنید. این تضمین می کند که هر عضو مخاطب هدف دقیقاً در لحظه مناسب در قیف تبدیل محتوای مورد نیاز خود را دریافت می کند.

استراتژی محتوای خود را توسعه دهید
در حال حاضر شما باید یک چارچوب استراتژی محتوای خوب داشته باشید ، بنابراین زمان آن رسیده است که آن را بسازید. چه ابتکاراتی استراتژی شما را هر سال و هر سه ماهه مشخص می کند؟ هر چند وقت یکبار تیم بازاریابی محتوا برای طوفان فکری گرد هم می آیند؟ تحقیق کلمات کلیدی در کجای فرآیند قرار می گیرد؟ چگونه منابعی را برای تولید محتوا برای هر نوع مخاطب و شخصیت تخصیص می دهید؟ وقتی مخاطبان محتوای شما را مصرف می کنند به دنبال چه نتایجی هستید و چگونه موفقیت را می سنجید؟ به عنوان مثال، هدف نهایی شما ممکن است این باشد که ارزش طول عمر مشتری خود را با درگیر نگه داشتن افراد پس از خرید، بهبود بخشید.

ایجاد استراتژی محتوای شما باید شامل تحقیقات اضافی باشد، مانند انجام ممیزی محتوا در سایت خود و وب سایت های رقیب. و هنگامی که آنها کامل شدند، مشخص کنید که تحقیقات تکراری رقبا با چه ترتیبی به فرآیند محتوای شما وارد می شود.

انواع بازاریابی محتوا را انتخاب کنید
چه نوع قالب های بازاریابی محتوا برای هر موضوع و بخش مخاطب مناسب است؟ هر ماه در هر قالب چند نمونه از بازاریابی محتوا را طوفان فکری و تولید خواهید کرد؟ برای اطمینان از اجرای این نوع محتواها به چه منابع اضافی نیاز دارید؟ این قسمتی است که شما شروع به شکل گیری رویکرد لجستیکی خود خواهید کرد.

فرکانس انتشار خود را برای پست های وبلاگ، مقالات، منابع، ویدئوها، اینفوگرافیک ها، مقالات سفید، پست های رسانه های اجتماعی، پادکست ها و پست های مهمان تعریف کنید. آیا افراد کافی در داخل خانه برای رسیدگی به جریان تحریریه دارید؟ اگر نه، شاید باید به نویسندگان محتوای مستقل استخدام/برون سپاری کنید؟

شرکت‌های تولید محتوای دیجیتال در مقابل فریلنسرها
یک آژانس تولید محتوای دیجیتال به راحتی می تواند به شما کمک کند تا میزان خروجی را افزایش دهید. با این حال، باید مزایا را در مقابل هزینه ها بسنجید.

از سوی دیگر، نویسندگان آزاد جایگزین بسیار ارزان‌تری برای یک شرکت تولید محتوای مارک دار با خدمات کامل هستند، اما با چالش‌هایی نیز همراه هستند. به عنوان مثال، آیا با یک آژانس برون سپاری کار خواهید کرد یا نویسندگان فردی را پیدا خواهید کرد؟ اگر چندین مشتری داشته باشند، چگونه آن نویسندگان را حفظ می کنید یا پروژه های آنها را مدیریت می کنید؟ آیا زمانی که به آن‌ها نیاز دارید، کالاهای تحویلی دریافت خواهید کرد؟

علاوه بر هزینه، شما همچنین باید تعیین کنید که چه کسی مسئول هماهنگی فرآیندهای خرد است که در برقراری ارتباط با اعضای تیم خارجی نقش دارند. به عنوان مثال، چه کسی محتوا را برای صدای برند ویرایش می کند و اشتباهات گرامری و سرقت ادبی را بررسی می کند؟

تولید محتوا

یک تقویم محتوا ایجاد کنید
زمانی که زمان آن فرا می رسد که تلاش های تولید محتوا را انجام دهید، تقویم سرمقاله یک نقشه راه حیاتی ارائه می دهد. ابتدا به تاریخ‌ها و ابتکارات کلیدی اجازه دهید تقویم شما را ثابت کنند. محتوای منتهی به تعطیلات، انتشار محصولات و ابتکارات عمده بازاریابی دیجیتال را برنامه ریزی کنید. سپس با محتوای جذابی که همیشه سبزتر است، شکاف ها را پر کنید. تقویم شما همچنین به شما کمک می کند تا محتوای خود را اتمیزه کنید، زیرا هر موضوع را می توان در قالب های مختلفی اجرا کرد که در یکدیگر جریان دارند.

بسیاری از برندها انتخاب می‌کنند که تقویم محتوای خود را در نرم‌افزار مدیریت پروژه خود ادغام کنند و هر وظیفه را به محض ایجاد آن اختصاص دهند. CoSchedule یک ابزار مدیریت پروژه بازاریابی است که یکپارچه سازی تقویم محتوا را آسان می کند (در این مورد در زیر بیشتر بخوانید).

راهنماهای سبک ایجاد کنید 
با شروع با راهنماهای سبک برند موجود خود، یک راهنمای سبک ایجاد کنید که تمام اطلاعات اضافی را که تیم محتوای شما باید بداند پوشش می دهد. محتوا باید از چه صدا و لحنی استفاده کند؟ چگونه این صدا و لحن برای پاسخگویی به نیازهای مختلف هر قالب و شخصیت خریدار تغییر خواهد کرد ؟ هر قالب و مخاطب را جداگانه مورد خطاب قرار دهید و در صورت امکان به نمونه‌هایی پیوند دهید.

هنوز باید مخاطب خود را تعریف کنید؟ از این نمونه های شخصیت خریدار ستاره ای برای ترسیم علایق مشتری خود استفاده کنید.

راهنمای سبک شما همچنین مکانی است برای پرداختن به هر موضوع ذهنی ریز و درشتی که ممکن است تیم شما با آن مواجه شود، مانند زمانی که چندین شکل از یک کلمه صحیح است اما می‌خواهید یکپارچگی در سطح برند ایجاد کنید. به عنوان مثال، آیا شرکت شما کاما طرفدار یا ضد آکسفورد است؟ همچنین ممکن است با اصطلاحات صنعتی با چندین تنوع املایی روبرو شوید، مانند SEO برای تجارت الکترونیک در مقابل "تجارت الکترونیک" یا ساخت لینک در مقابل لینک سازی. مورد دلخواه را انتخاب کنید و استانداردی را برای کاهش تناقضات و سردرگمی ویراستاری در کل چشم انداز محتوای شرکت خود تنظیم کنید.

اجرای فرآیند تولید محتوا
تولید محتوا

برای مقیاس‌بندی خروجی‌تان، باید یک فرآیند تولید محتوا ، از جمله گردش کار، فناوری، و ساختار تیم ایجاد کنید.

استقرار جریان کار محتوا و فرآیندها
و اکنون سرگرمی شروع می شود! در طول بخش استراتژی، موتور خود را ساختید، اما اکنون زمان آن رسیده است که آن را تغییر دهید و مطمئن شوید که همه چیز الف) متصل است و ب) تا حد امکان با هم ارتباط برقرار می کند. یک جدول زمانی استاندارد برای هر نوع محتوا ایجاد کنید و جریان ویرایشی آن را ایجاد کنید، مطمئن شوید که ضرب‌الاجل‌ها و تحویل‌ها مشخص هستند و سیستمی برای شناسایی و رفع موانع موجود وجود دارد.

هرچه بیشتر گردش کارها و فرآیندهای دقیق را ایجاد کنید، افزایش تلاش های سئوی سازمانی و دستیابی به دستاوردهای تولید محتوا 10 برابر آسان تر خواهد بود . به عبارت دیگر، بدون گردش کار و فرآیندهای تعریف شده، برند شما برای مقیاس‌بندی پایدار تولید محتوای شما بسیار دشوار خواهد بود.

از نرم افزار مدیریت پروژه برای تولید محتوا به طور کارآمد استفاده کنید
نرم افزار مدیریت پروژه بهترین دوست شما برای تولید محتوای با کیفیت بالا در مقیاس است. از نرم افزاری استفاده کنید که شرکت شما قبلاً با آن کار کرده است و اگر نرم افزار فعلی شما برای کارهای خلاقانه ایده آل نیست، یک سیستم مدیریت محتوای مکمل اضافه کنید. در اینجا خلاصه ای از برخی از پلتفرم های محبوب مدیریت پروژه و ابزارهای تولید محتوا آورده شده است:

CoSchedule
CoSchedule تنها ابزار موجود در لیست ما که به طور خاص برای تولید و مدیریت سرمقاله ساخته شده است، تقویم محتوای بخشی، چارچوب گردش کار و سیستم مدیریت بخشی است. در حالی که ادغام های تقویم در سایر سیستم عامل ها وجود دارد، این سیستم توسط تقویم محتوا هدایت می شود. این بدان معناست که شما تمام ابزارهایی را که برای اجرای کل فرآیند تولید و مدیریت وظایف خود از تقویم خود نیاز دارید، در اختیار دارید.

AirTable
اگر تیم شما بر سر نحوه سازماندهی و ارائه گردش کار با هم اختلاف دارد، AirTable یک پاسخ عالی است. این پلتفرم به طور یکپارچه بین چندین قالب مختلف سازمانی، از جمله تقویم، صفحه گسترده، تابلوی کانبان، گالری و فرم حرکت می کند. تنوع گزینه ها برای ارضای بسیاری از سبک های کاری مختلف کافی است.

Basecamp
Basecamp یکی از قدیمی ترین ابزارهای مدیریت پروژه در لیست ما است، اما سن خود را نشان نمی دهد. در واقع، شرکت به سرعت با رابط های جدید و نیازهای مشتری سازگار می شود. وقتی صحبت از مکالمات دقیق و مبتنی بر پروژه می شود، این پلتفرم همچنان به درخشش خود ادامه می دهد. قدمت و فراگیر بودن آن، آن را به یک دارایی در دنیای مدیریت پروژه تبدیل کرده است. بعید است با کارمندان جدیدی روبرو شوید که قبلاً از Basecamp استفاده نکرده‌اند، به این معنی که به جای یادگیری یک پلت فرم جدید، می‌توانند فوراً پاهای خود را خیس کنند.

آسانا 
آسانا تنها ابزار موجود در لیست ما است که نمای جدول زمانی را ارائه می دهد، که می تواند برای ارائه بصری بصری جریان محتوا به تیم شما استفاده شود. و مانند AirTable، به شما امکان می دهد به راحتی نماها را تغییر دهید.

ترلو
پلتفرم دیگری که برای یادگیرندگان بصری طراحی شده است، Trello قالب کانبان را تا زمانی که دارای ویژگی‌های غنی و زیبا شود، جلا می‌دهد. کارت های متحرک راهی عالی برای نشان دادن مکان های مختلف محتوا در چرخه تولید هستند، بنابراین برای اعضای تیم آسان تر است که بدانند توپ در زمین آنها چه زمانی است.

خیابان فرآیند
زمانی که نیاز دارید فرآیندهایی را در استراتژی بازاریابی محتوای خود بسازید، توانایی Process Street در قالب سازی باعث می شود تا آن را نسیم. شما باید یک سیستم برای هر نوع استاندارد محتوا، کمپین و انتشار محصول داشته باشید. با Process Street می‌توانید به جای اختراع مجدد چرخ با هر چرخه محتوای جدید، آن سیستم‌ها را تکثیر کرده و بسازید.

محتوای خود را اتمیزه کنید
مقیاس بندی کارآمد تولید محتوای خلاق دشوار است. اما شما می توانید از طریق اتمیزه کردن محتوا بر این مانع غلبه کنید. به بیان ساده، اتمیزه کردن محتوا، فرآیند ایجاد قطعات محتوای مختلف از یک قطعه پایه واحد است.

قطعات محتوای تکراری ایجاد کنید
به عنوان مثال، اگر یک مقاله سفید در مورد وام های دانشجویی دارید که 70٪ برای سایر بخش های عمودی مانند وام های خودکار، وام های مسکن، وام های اعتباری بد، و وام های شخصی قابل اجرا است (بدون ذکر سایر موضوعات فرعی بالقوه مانند شخصی تضمین شده در مقابل غیر وثیقه. وام‌ها، وام‌های شخصی با نرخ ثابت در مقابل نرخ متغیر، وام‌های تجمیع بدهی، و غیره)، می‌توانید کاغذ سفید پایه را قالب‌بندی کنید و سپس 30 درصد دیگر را در صورت نیاز در تولید یک کاغذ سفید جداگانه برای هر موضوع عمودی و فرعی سفارشی کنید. 

رونق! برای نیمی از کار، ده ها کاغذ سفید فوق خاص دارید.

تولید محتوا در قالب های مختلف
پس از ایجاد تمام آن کاغذهای سفید، همان محتوا را در قالب های دیگر تغییر دهید. شما پوشش خود را گسترش خواهید داد، به افراد بیشتری دسترسی خواهید داشت و محتوا را در قالب خاصی که آنها ترجیح می دهند به کاربران جدید ارائه خواهید کرد. از این گذشته، برخی از مردم خواندن را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر یادگیرنده بصری هستند و برخی دیگر همچنان یادگیرنده شنیداری هستند و غیره.

به انواع مختلف قالب‌های بازاریابی محتوای بصری که می‌توانید از یک کاغذ سفید ایجاد کنید ، نگاهی بیندازید .

  • پست های وبلاگ
  • پست های مهمان
  • فیلم های
  • اینفوگرافیک
  • وبینارها
  • کتاب های الکترونیکی
  • ارائه های SlideShare
  • کاربرگ ها
  • بازی های تخته ای
  • بازی های کامپیوتری

یک سری محتوای مرتبط ایجاد کنید
یکی دیگر از روش های موثر برای تولید محتوای 10X از طریق اتمیزه کردن محتوا، ایجاد مجموعه ای در مورد یک موضوع خاص است. نمونه کاغذ سفید وام دانشجویی را در نظر بگیرید. به سادگی یک کاغذ سفید در مورد وام های دانشجویی تهیه نکنید و سپس نسخه های مشابه را در قالب های مختلف ایجاد کنید. در عوض، با مجموعه‌ای که به مخاطبان شما کمک می‌کند تا وام‌های دانشجویی را درک کنند، محتوا را به چند مرحله تقسیم کنید. می‌توانید همه گزینه‌های مهم، نحوه ارزیابی وام‌های دانشجویی، نحوه مقایسه موثر وام‌های دانشجویی، رایج‌ترین اشتباهاتی که باید از آنها اجتناب کنید، استراتژی‌های پرداخت وام‌ها، و سایر موضوعات مرتبط را پوشش دهید.

به این ترتیب، می توانید یک سری وبلاگ بسیار منسجم از کاغذ سفید خود ایجاد کنید. و یک مجموعه ویدیویی، مجموعه پادکست، مجموعه وبینار و غیره.

این را در هر موضوع عمودی و فرعی ضرب کنید، و حجم بیشتری از محتوا را از کاغذ سفید اصلی خود خواهید داشت. تاثیر کسب و کار حاصل از این سونامی محتوا را در مقایسه با یک محتوای مجزا در یک قالب تصور کنید.

اتمیزه کردن محتوا دامنه استراتژی بازاریابی شما را گسترش می دهد و مخاطبان هدف شما را با محتوای شما در بر می گیرد. مهم نیست که به کجا می روند، خواه گوگل باشد یا یوتیوب یا SlideShare یا هر جای دیگر، آنها همچنان به محتوای شما برخورد می کنند. بارها و بارها توجه آنها را به خود جلب می کنید. این باعث می شود که آنها احساس کنند که شما در موضوع یک مرجع هستید، یک رهبر در فضا هستید و یک برند قابل اعتماد هستید.

از تقویم تولید محتوا استفاده کنید
راز یک استراتژی محتوای روان؟ ضرب الاجل برای هر مرحله از فرآیند، نه فقط برای پیش نویس و ویرایش نهایی. از طوفان فکری گرفته تا بررسی پیوندها در قطعه نهایی در محل، هر ضرب‌الاجل نه فقط برای افراد درگیر در هر مرحله، بلکه برای افرادی که دست‌آف را دریافت می‌کنند، باید روشن باشد. برای پروژه‌های کوتاه‌تر مانند پست‌های وبلاگ، مفید است که هر هفته در یک روز برای هر بخش از فرآیند بمانید. این به تیم شما کمک می کند تا به جریان یک روال عادت کند.

انجام تکالیف غیر اولویت دار بسیار آسان است تا زمانی که آنها به یک اولویت تبدیل شوند. اما عجله از ضرب الاجل لحظه آخری به ضرب الاجل لحظه آخری راهی سریع برای از بین بردن کل تیم شماست.

بسیاری از مردم (به ویژه تولیدکنندگان محتوا) می گویند که تحت فشار بهترین کار را دارند. اما واقعیت این است که فقط کمی استرس لازم است تا افراد را فراتر از سطح استرس مطلوب خود براند. و زمانی که از سطح مطلوب خود فراتر می روند، نمی توانند بهترین کار خود را انجام دهند.

به همه فرصت تنفس بدهید و هر ضرب الاجل را خیلی زودتر از تاریخ انتشار هدف تعیین کنید. همچنین مهم است که هر بار که محتوا تغییر می کند، یک بافر اضافی ایجاد کنید. اگر متوجه شدید که تیم عقب می‌افتد، یک محتوای بدون اولویت را بکشید یا بخشی از تولید را به یک فریلنسر برون‌سپاری کنید که بتواند سریع‌تر محتوا تولید کند. اگر به طور مداوم اتفاق بیفتد، تغییرات بزرگتری در دستور کار است. شاید سرعت هدف شما واقع بینانه نبود، یا شاید باید افراد بیشتری را استخدام کنید.

ROI بازاریابی محتوا را اندازه گیری کنید
تولید محتوا

بهینه سازی تولید محتوای شما به این معنا نیست که تا حد امکان محتوا تولید کنید، فقط به خاطر داشتن محتوا. این اتلاف وقت و منابع خواهد بود. بلکه در مورد ایجاد یک فرآیند مقیاس‌پذیر است که محتوای شما را به یک مزیت استراتژیک تبدیل می‌کند که بازگشت سرمایه بهتری را در هزینه SEO شما ایجاد می‌کند.

بنابراین، هنگامی که تمام محتوای خارق العاده شما در جهان منتشر شد، بازده بازاریابی محتوا را اندازه گیری کنید تا بتوانید به طور مداوم استراتژی محتوای خود را تنظیم کنید. 

به سئو و تعامل توجه داشته باشید: کدام بخش ها بیشترین ترافیک جستجوی ارگانیک ، زمان در سایت، تعامل و تبدیل را ایجاد می کنند؟ چگونه می توانید قطعات مشابه را در تقویم محتوای خود کار کنید؟ چگونه می توانید 70 درصد از یک قطعه محتوایی را بگیرید که عملکرد بهتری از محتوای دیگر شما داشته است و نسخه های تکراری برای بخش های مختلف مخاطب ایجاد کنید.

از ابزارهای تجزیه و تحلیل رفتاری مانند Decibel، Clicktale و Mouseflow استفاده کنید تا ببینید محتوای شما چگونه (یا اگر) مصرف می‌شود و آیا از طریق قیف خرید خریداران پیشرو است یا خیر. اگر مخاطبان شما درگیر نیستند، عناصر جدید یا پیام‌رسانی را آزمایش کنید تا نتایج بهتری کسب کنید. اطمینان حاصل کنید که افزایش تولید شما منجر به اثر ترکیبی از مزایای ملموس برای برند شما می شود.

به طور منظم عملکرد محتوای خود را بررسی کنید تا ببینید کجا می توانید اتمیزه کنید و از پست های وبلاگی که قبلاً می نویسید ارزش بیشتری کسب کنید . آیا می توان آنها را به کاغذ سفید تبدیل کرد؟ تبدیل به وبینار شد؟ به یک کمپین ABM گره خورده است؟ هر بهبودی می تواند ROI کلی بازاریابی شما را افزایش دهد .

سپس، ممیزی‌های منظم محتوا و رقبا را انجام دهید تا فرصت‌های اضافی شما را در کجا قرار دهید، و تکرار و تکرار کنید. قبل از اینکه بدانید، شرکت شما یک نیروگاه محتوایی در مقیاس کامل خواهد بود.

برای مشاوره و درخواست تولید محتوای بهینه با جگوار وب تماس بگیرید :)